Poszukiwania rodziny Moorland

Witam!
W wczorajszej aktualizacji pojawiły się nowe zadania związane z fabułą.
A wszystko zaczęło się od bawienia się w detektywa XD
Post jest ten niestety na szybko, bo nie mam za dużo dzisiaj wolnego czasu :/




I gdy już powiedziała co się z nim stało poszłam na PPK.


I tutaj było zdjęcie z zjawki, ale to już jest nieważne, idziemy dalej rozwiązywać zagatke z
zaginięciem Moorlandów.




Hmm... w tym momencie pomyślałam, że DC zrobiło mu pranie mózgu i mówi innymi językami XD
Ale okazało się, że nie przetłumaczyli tego.




O a wiesz ja tego sama nie wiedziałam, że mam taki talent O_O
Dobra lecim dalej z zadaniem XD



Jak zwykle postacie wożone na koniu za moją postacią trzymają się niczego, uznam, że to bug.


Konie robią cuda, i zmieniają zdania innych.








Ciekawe co mu tam będą robić... .
A Linda dalej bez sprzętu jeździ XD









:O! Będę w Pandorii *-*


No to sobie poczekam długo na Pandore ;-;


Ciemność opanowała cały Jorvik O_O


Może to bug, a może specialnie tak zrobili ?
Jak widzieliście Fripp mówił, że "Granok się przemieszcza jego aurę można odczuć w całym Jorvik"
Być może to jest jego aura.


Gdy weszłam ponownie nie miałam już wyjścia... .


Ale dzięki temu zauważyłam nowy obiekt w kręgu.

A na filmiku można było zauważyć coś takiego:


Były raz za bramą, ale ciekawe po co może to oznaczać, że dzień w którym to będzie można
odblokować zbliża się.

Ale można było zauważyć też coś takiego:


Widzicie to styłu ich ? To jest portal do Pandorii !!!
Portal jak sami widzicie jest gotowy, tylko według mnie trochę nie masuje co kwadratowych starych
skał w Kręgu ale olać ten wygląd niepasujący z nowym obiektem XD
Ale ten sam portal oznacza, że wcale nie tak długo będziemy czekać na ciąg dalszy.
Być może pracują na Pandorą odnowienie jej by nie było też skopiowane z SSL.
I może też pracują na odnowieniem Kręgu, myślę, że ciąg dalszy może jeszcze nadejść w
tym roku gdzieś w październik-grudzień, a w najgorszym wypadku za rok w wiosnę lub lato
ale to zależy od tego ile ich pracy jeszcze czeka, ale jak mówiłam jest kilka rzeczy już 
zrobionych np:. Portal !

Ocena nowych zadań: 7/10
Zadania były ciekawe jak każde zadania z fabułą, a w filmiku można było dostrzeć,
że dużo fajnych przygód na nas czeka, mimo że zadanie przynudzało w pewnych momentach
rozmowa z Frippem w kręgu była ciekawa można było się od niej wiele dowiedzieć.
I ta aura Garnoka, którą spotkaliśmy wychodząc z kręgu też była ciekawa i nawet fajna.

A wy jak oceniacie nowe zadania ?
Piszcie w komentarzach !


Komentarze

Popularne posty