Nowy koń + ewolucja startowca

Witam!
Kupiłam sobie nowego konia, a tym nowym koniem jest Fryz:


Nazywa się Darkqueen (z ang. Królowa Mroku).
Poniżej zobaczycie zdjęcia z koniem nowym:




Nie wiem jaki zdjęcie najbardziej pasuje do wpisania tego konia na listę moich koni na blogu,
więc może wy mi doradzicie ?

Wiem, że wam się pewnie nie podoba, ale kupiłam ją, bo może już jej nie być w SSO,
no wiecie, stary koń, a na miejsce starego konia pojawiają się nowe stare konie,
mimo, że Targ Koni się zmienia w nim konie co miejsce inne, może się zdarzyć,
że na miejsce Fryzów, będą inne stare konie.

A tak wogule, będzie pasował do zadań z DC XDDDD
Więc możecie na nią mówić Koń z DC XD
Taki ma wygląd mroczny jak DC.

A poza nowym koniem, w stajni, jeden mój pierwszy koń miał ewolucje !


Pamiętacie go ?
Wyglądał jak osioł, jak widać na obrazku powyżej.
Ale mimo, tych usz oślatych, miał ze sobą dużą historie sięgającą dalej niż powstanie SSO.
Startowce ich budowa pochodziła ze Stajni Marzeń, były zawsze przy nas od tantej gry,
aż do dzisiaj w SSO. SSO postanowiło odnowić je, i mój stary konik otrzymał ewolucje,
dzięki temu.


Jak widać z pierwszego rzutu oka, nie wiele się zmienił, ale jak mu się przyjrzeć,
można zobaczyć wiele zmian, zmian w wyglądzie. Ale startowiec zawsze pozostawianie
startowcem, i zawsze będzie miał w sobie tą moc latania XD, co odkryliśmy
podczas ratowania Justyna.

No to tyle na dziś, i nie zapomnijcie napisać w komentarzach ocenę nowego konia i
ewolucji startowca !


Komentarze

Popularne posty