Alicia Online - Aktualizacja 09.07.2017 rok [EVENT]

Witam!
Dzisiaj dodali nowe ciuchy co będą tylko do końca wakacji.
Ta aktulizacja to taki Event Letni, przed który można tylko kupić unikatowe ciuchy,
dostępne do końca lata.

Szczegóły po polsku:
Drodzy Alicianie! 
Słoneczna pogoda nareszcie zawitała w świecie Alicii i jest to świetna okazja do tego, aby móc przyodziać letnie stroje!
Dzisiaj dodajemy do gry cztery nowe wakacyjne stroje: tropikalne i niebieskie spodenki dla chłopców oraz morskie i eleganckie stroje dla dziewczyn.
Ubrania będą dostępne w sklepie tylko do końca lata, więc nie przegapcie okazji!

Aby zastosować zmiany wystarczy zrestartować grę.

Ciesz się wakacjami razem z nami!


Szczegóły po angielsku:
Event: Hot Summer
Dear Alicians!
The very nice and sunny weather came to the Alicia world, and it is a great time to wear summer outfits.

Today we are adding into the game four new summer outfits: Tropical and Sunset Shorts for boys, and Marine and Elegant Swimsuits for girls. The outfits will be available in the shop only until the end of summer, don't miss the opportunity to get it!
In order to apply the changes, simply restart your game.
Enjoy the warm sunny days, cool water and riding along the beach with your horses~


Co jakiś czas AO daje unikatowe stroje.

Ja mam ostatni z tych co znane było wcześniej z unikatowych ubrań.
Tyle było unikatowych ubrań, tyle ile widać powyżej, i plus te 2 nowe,
mówię tylko o ubraniach dziewczęcych, bo nie znalazłam obrazka z unikatowymi
 ubraniami chłopców XD
Te dwa w drugim rzędzie, to ubrania co były zeszłym  roku na lato, ciekawi mnie, czy jeszcze je
kupie kiedyś. Ta 1 sukienka była na walentynki (przegapiłam jej kupienie XDD), a ta ostatnia
na koreańskie święto. Chciałam bym kupić wszystkie unikatowe ubrania, ale to długo zejdzie,
czekanie na nie, jeśli wogule wrócą. Ja myślę, że wrócą, no bo po co AO robiło by 
te ubrania, jak tylko raz na zawsze będą do kupienia, powinno być co roku albo co 2 lata.

A wy jak myślicie ?
Kupujecie je ?
Zbieracie unikatowe ubrania ?
Piszcie w komentarzach 💗


Komentarze

Popularne posty