Kilka zmian !

Witam!
Od poniedziałku mnie nie będzie, przez ten czas Con jest szefową.
PRZYPOMINAM!
03.07.2017 roku nie będzie mnie do 12.07.2017 roku


Na blogu pojawiło się kilka zmian:

⚫ Teorie Cadence Friendluck, to teraz Teorie
Ale to nie oznacza, że to już nie są moje teorie !
Nadal się przez mnie napisane, w podpisie pod każdą teorią to widać.
⚫ Pojawiła się nowa strona/zakładka na blogu, jest o Horse Haven !
To oznacza, że na blogu zawitają informacje z aktualizacjami i nowinkami i itp
o tej grze, czyli tak samo jak o grze Alici Online !
⚫ Teoria o Garnoku została przełożona pod koniec wakacji,
bo jest nowa zakładka/strona na blogu, i potrzebuje czasu na zrobienie i
ukączenie jej.



Przyszły plan:
Połączyć zakładki/strony "Nasze Postacie" z "Nasze Konie",
nie wiem czy to jest sens, ale niech się Con temu przyjrzy.



Wyniki ankiety "Czy podobają Ci się Teorie Cadence Friendluck" ?

Uwielbiam je, są fajne =3
  9 (81%)
Tak, tylko dlatego, że są oryginalne *-*
  0 (0%)
Nienawidzę ich! Nigdy nie miały sensu! -_-
  1 (9%)
Nie, są głupie! .-.
  1 (9%)

11 głosów ! Jestem pod wrażeniem, że aż tyle mimo, że tylko 4 obserwujących bloga,
(w tym 2 adnini XDDD). Przeważający to, że uwielbiacie moje teorie 💗
Ale się też pojawiły 2 negatywne głosy... . Ale i tak dużo, i zachęcam Was byście
w nowej ankiecie głosowali więcej 💗
PS:. Adnimi nie biorą udziału w głosowaniu !

Nowa ankieta !
Chcę sprawdzić waszą opinie na temat tego bloga, każdy was głos może zmienić wszystko !



No to tyle zmian, piszcie w komentarzach co o nich myślicie !



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty