SPESZYL FOR WIELKANOC & 10k WYŚWIETLEŃ XD

Witam w specjalnym poście z okazji Wielkanocy i 10k wyświetleń! Jestem też pod wrażeniem, że chce wam się to czytać XD
Oto ten specjal :
Chcę wam powiedzieć moją historię jak poznałam Cad, a potem Nan. Ich historie jak się poznały nie znam XD
A więc...gdy wbiłam w sso bodajże 8 lvl, Cad napisała na globalnym czacie ,,Komu pokazać wszystkie gwiazdki zaprasza do znaj" no i zaprosiłam XD A, że wszystkich nie miała to zaczęłyśmy szukać razem. Kilka tygodni później, napisałam coś tam do Cad (nie pamiętam co XD) a ona odpisała, że nie może bo pomaga w czymś kol. Miałam wtedy klub o nazwie Meadow Girls Club. Spytałam się czy mogę ją dodać. Cad mi odpisała, że nie wie. Powiedziała, że są na Farmie Steva, i, że tam pogadamy. Pojechałam tam. Miałam wtedy stajnie w moor, bo miałam sr na 28 dni. Dodałam Nan do klb. I znamy się od wtedy do dziś ;3
i to tyle xD Paaa <3

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty