Wycieczka do Pandorii !

Witam!
Dzisiaj dodali nowe zadania, które na pewno każdy się nimi zachwyca, ponieważ w tych zadaniach
idzie się do Pandorii, taki jak by nowy teren ale obecnie dostępny tylko w zadaniu.
Nie zanudzając Was nudnym początkiem, lepiej przejdę dalej.


Zaczęło się to wszystko od szukania tego kamyku z runem, w celu go zdobycia
poszliśmy do Alvona, który dał nam kamyk ten by dostać się do DUD.


A tu widzimy czynny portal, który otworzyłam by pójść do DUD.
Chyba ten obrazek jest niepotrzebny, ale nwm.


Gdy przeszliśmy przez portal znaleźliśmy się w takim miejscu, myślę, że to jest
przeszczeń między światami, dzięki której możemy magią przejść tu i tam.
Większość myślała pewnie, że to Pandora XD, ale nie dokońca jest to Pandora,
bo  bardziej bliżej jest temu do kosmosu niż do Pandorii.


A tutaj widoczek z innej strony.


A tutaj położenie na mapie tej niby "Pandorii".


A tu widok na portal do którego się szło do DUD.


Słowa takie same jak się wchodzi do Kręgu, czyli to oznacza, że te przejścia, do miejsc,
są podobnym typem przejść, wiem namieszałam to zdanie XD


A tutaj skarbiec, gdzie można było znaleźć ducha, od który dał kamyk otwierający Pandorę.
Ale od tak po prostu nie dał, trzeba było złożyć "puzle" XD 


A tutaj widok na "puzle" XD


A tutaj w centrum był kamyk otwierający Pandorę.



A tu widok na Pandorę 😍, która się bardzo zmieniła w porównaniu z tą z SSL.


I taka piękna scena, z Pandorą 😍😍😍


I scena z lawą w Pandorii XD


I scena jaskini w Pandorii 😍😍😍


I scena w jaskini XDD Wiem zanudzam Was tym opisem, bo nie mam innych
pomysłów co pod tym napisać XD


I scena z Pandorycznym stworzeniem, w tle, czyli Cień Tropicieli, w Pandorii
też był taki "ptak" XDDDD Ale zapomniałam zrobić z nim scene ;-;


Zapomniałam zrobić scen tantej sytuacji, gdzie Anna była w krysztale i Darko przyszedł,
i wezwał tego oto Garnoka, jak widać ma wiele odnóż O.o
Ale w porównaniu z tym Garnokiem w SSL to ten o wiele bardziej jest lepszy, i
nawet ma kolor fajny XDD


Potem uciekałam z Pandorii przed nimi, do kręgu, i oni za mną weszli, i była "walka"!


Tu jest dopiero "walka'' Darko zatrzymał magią Jeźdzców Dusz i Fripp zaczął Nas bronić.


I...umarł...żartuję, no bo jak by mógł ktoś zginąć w zadaniach dla dzieci ?
Poprostu osłab, i leży po wykopaniu nieproszonych gości z Kręgu, ale
też i zniszczył kamień otwierający Pandorę 😢😭
Ale bili się o mnie (gracza) Darko chciał mnie zabrać/porwać, a Fripp obronić,
I magia kamienia otwierającego portal do Pandorii wykopała gości, i się przez to rozpadł.
I tu w zad Fripp o mnie do Darko powiedział "Prędzej zniszczę ten kamień,
 niż dam ci go zabrać, Cadence. Jest ważniejsza ,niż sobie wyobrażasz ..."
Widać, tu że Fripp mnie docenia bardzo O.o


I jego ostatnie słowa przed straceniem przytomności brzmiały tak: 
"Evergray...Evergray...Odszukaj..." I potem poszliśmy do Alvona, który opowiedział nam
o nim, i po jego opowiadaniu nastąpił ciąg dalszy 😢😭😭😢

Jak Wam się podobają nowe zadania z Pandorą ?
Piszcie w komentarzach !


Komentarze

Popularne posty