Koniec świata w Star Stable !

Witam!
Z okazji 400 posta na blogu, postanowiłam zrobić post, początkowo miał być to post o
tym "Magiczny Lesie" co robią w Górach Jora, ale potem postanowiłam wspiąć się na góry i
zobaczyć co jest tak naprawdę na końcu mapy, więc połączyłam te 2 rzeczy w jedno do postu.
Ale i tak zgubiłam zdjęcia gdy przenosiłam je z starego "czajnika" laptopa 😭😭😭
Ale tylko te zdjęcia z "Magicznym Lasem", więc pokaże Wam ten las w innym poście
niestety 😭. Ale mam zdjęcia jak po wielkim trudzie weszłam na góry i zobaczyłam koniec świata
w grze !


jak widzicie na mapie jestem na końcu świata Jorvik, wszystko ma przecież koniec i początek XD


Fajny tu zachód słońca nawet 😄


Tak wyglądają góry z boku, jak by było obcięte, przyjrzyjmy się temu bliżej.


Zdjęcie podczas spadania XDD


Jorvik pod ziemią ma pustki 😯 Ale co tu się dziwić, to gra XD


Świat mi się wywrócił XD


Widok z góry na linie końca świata.


A tu ze znajomą stoję na końcu świata XD


Przyszedł mi jeszcze jeden pomysł, gdy tu przyszłam na te góry, wejść nad chmury do nieba XD


Tutaj tego nie widać za bardzo, że jestem nad chmurami ale, na scenie poniżej widać.


Chmury są cienkie jak papier XD


Bonus:


Nie tylko w SSO jest koniec świata XD

A Wy widzieliście gdzieś indziej koniec świata ?
Piszcie w komentarzach !


Komentarze

Popularne posty