Alicia Online - Karnawałowa Audycja

Witam!
W zeszła niedziele pojawiła się aktualizacja wstępna do Karnawału w AO,
jak pewnie wiele osób z Was, nie wie o co z tym chodzi.
Karnawał opiera się na Karnawałowym losowaniu, który pojawia się losowo
czyli raz jest w wyścigu raz niema, może go nie być 5 razy a może być 5 razy z rzędu.
Gdy pojawi się w wyścigu, trzeba zrobić zadanie, które wyświetla się na samym początku wyścigu,
zadania są różne, z tego co zauważyłam jest ich 9:










Chyba nie muszę tłumaczyć o co w nich chodzi, bo same nazwy ich mówią co trzeba zrobić.
Ale jak by ktoś nie rozumiał, to niech napisze w komentarzu to wytłumaczę.

Po wyścigu, jak zrobi się to zadanie jest losowanie konia:


Gdy zostaniesz wylosowany, twój koń weźmie udział w karnawale, i dostajesz nagrodę na pocztę,
a tą nagrodą jest 30 000 Karotek ! Ale narazie jak zostaje wylosowany dostaje się tylko 1000 Karotek. 

Mam nadzieję, że Wam wytłumaczyłam o co chodzi, bo wielu osób nie rozumiało z tego
co słyszałam, a jeśli czegoś nadal nie rozumiecie napiszcie w komentarzach!
Pomogę Wam z chęcią 💜

POST BĘDZIE AKTUALIZOWANY WRAZ Z AKTUALIZACJAMI Z KARNAWAŁEM W AO


Komentarze

Popularne posty