Spoilery związane z przyszłym zadaniem z fabułą w SSO

Witam!
Redaktorka na Naszym blogu MiRa znalazła na fb, 
trzy zdjęcia pokazujące momenty w przyszłym zadaniu z fabułą, która
ma się już pojawić w tą środę. Pewnie się spytacie skąd to wiem, a otóż
na filmiku z aktu co była Game Master Ylvi miała intensywnie różowe włosy
co oznaczało aktywność Pandorii i zadanie z fabułą w następnej aktualizacji.


Tu takie tam zdjęcie żeby na blogu nie wyświetlał się post z obrazkiem z przyszłego zadania
w SSO, wkąńcu jak niektórzy uważają spoilery to wróg publiczny numer jeden XD


Pierwszy obrazek, pokazuje gracza który rozmawia w cztery oczy z Jessicą,
nie pokazano żadnej rozmowy, który bardziej by pokazywał powód spotkania ich.
Możemy wymyślać wiele teorii o tym po co tu się spotkali, ale nie wiadomo
czy jakaś teoria okaże się prawdą. Moja teoria dotycząca tego obrazka brzmi tak:
Albo Jessica chce do Aideen (wkąńcu w DC nie pełniła żadnej ważnej roli jako Jeździec Mroku,
bo nie brano ją na żadną misje, cały czas robiły coś Katja i Sabine) i się na nich wkurzyła,
 albo coś knuje by zdobyć Nasze zaufanie i mieć jakąś od nas informacje która pomoże DC i wtedy dostanie wkąńcu jakąś misje w nagrodę bo udowodniła im że nie jest bezużyteczna.


A tutaj ta dwójka myśli na czymś poważnym i ważnym jak widać po ich minach,
prawdopodobnie ma to związek z Aideen, wkąńcu są w Valedale i chcą połączyć
siły z nimi by pokonać G.E.D. i DC którzy zaczęli razem działać.


Poduszka! Ciekawe co ona tu robi, i po co tu ona tu robi. Zastaniawia
mnie sens tego że tak po prostu tu se leży, wkąńcu co ma poduszka do fabuły,
ale przynajmniej będzie miał gdzie mój Mistfox sprać podczas gdy ja będę robić
zadanie, i nie będzie musiał biegać bez sensu za mną przez wiele kilometrów XD


Tajemniczy komunikat z Madison. Kiedy tylko pojedziemy dalej w tą stronę, ekran stanie się
cały czarny, i usłyszymy dźwięk przegranego wyścigu. Po tym pojawimy się obok Kory
w miejscu X373 Y333 w MF, skierowani w stronę zachodnią.
Ten tajemniczy bug pokazuje że to zadanie będzie dotyczyć wielu postaci w SSO.
Pewnie finał gry będzie wyglądał tak że wszystkie osoby które poznaliśmy będą
Nam pomagać w finałowej walce.


Razem z Mirą odkryłam tajemniczy portal prowadzący na odludną wyspę.
Tylko czemu jest na odludnej wyspie w Pandorii i po co on tam się znajduje,
być może tam spotkamy kogoś kto Nam pomoże w przyszłych zadaniach, np
ktoś kto ma świetną orientację w terenie lub ktoś kto zna tajne miejsce.
Tą osobą może być człowiek lub Pandoryczny zwierzak zamieszkujący na
tej wysepce. Może to będzie ktoś z rodziny Frippa, wkąńcu fajnie było by
poznać więcej magicznych gadających stworzeń w grze.



AKTUALIZACJA
Powyżej pokazane zdjęcia są bugami które można
obecnie znaleźć w Mistfall !



Podzielcie się ze swoimi teoriami dotyczącymi tych obrazków,
być może odgadniecie jakie momenty w zadaniu będą pokazywać,
wkąńcu tyle tajemnic mają w tej chwili.



Komentarze

  1. Jesssica od środy stoi sobie w Mistfall. Kiedy do niej podjechałam - stało się coś dziwnego. Nagle na monitorze pojawił się tekst - mówił to Herman. Potem ekran zrobił się czarny. Minęło kilka sekund. Stałam w całkiem innej części Mistfall, a obok mnie była druidka - Kora. Oprócz tego jest jeden plik mówiący o wyścigu z Jessicą, więc wątpię, żeby dołączyła do Aideen. Najpierw Darko, potem Katja, a teraz czas na nią - musimy ich w końcu pokonać. Ciekawa jestem, kiedy będzie pojedynek z Sandsem, lub samym Garnokiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informacje, w Mistfall ostatnio jestem rzadko przez co nie zauważyłam jej. Zaktualizuje posta i dziękuję że jesteś z blogiem na bieżąco <3

      Usuń
  2. Hmm... czyżby w środę zadania z Hermanem, Madison i fabułą główną się połączyły? Ja myślę, że tak :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty