Wyjazd !

Witam!
Od 03.07.2017 roku nie będzie mnie do 12.07.2017 roku, bo jadę na wycieczcie
w Austria. Przez ten czas będzie mnie Coconka Biedronka ( w SSO Connie Coldbaker),
nie wiem czy będzie robiła posty i coś nabroi na blogu podczas mojej nieobecności.
Będzie na ten czas zastępczynią szefowej bloga. Jak by coś popsuła nie moja wina XD
Choć ta wycieczka trwa 7 dni, ale przed tym mam być w Krakowie, więc gdzieś tyle mnie nie
będzie, no ale tyle ile będę w Krakowie zależy od mojej matki, ma wizje zwiedzania
zamków >.<, a i tak przez ten czas w Krakowie będę też u rodziny co tam mieszka
, więc będzie mało czasu na posty, za mało czasu by je zrobić.
Con! obiecaj, że popilnujesz bloga, i porobisz takie tam posty, np z urodzin,
przygotowałam specjalną piosenkę na twoje urodziny (znalezisko z netu),
na pewno ci się spodoba.



Komentarze

  1. Spoko, nic nie zepsuje (chyba) XD Wgl planuje rozpocząć nową serie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty