Reputacja POPULARNA u Jamie Olivetree [koniec u niej zadań!]

Witam!
Skończyłam dziś reputacje i zadania u Jamie Olivetree!
Ostatnia reputacja wygląda tak:


Krótka reputacja, bardzo krótka i jest zakończeniem u niej zadań i reputacji, mimo, że
może być jeszcze jedna na POPULARNA.


Nagrodą są kokardy, odnowione i w kratkę czarno-białą.


I zaczyna znowu zanudzać 😣
A pasek ten wypełnia się najwolniej ! Najwolniej w historii !


Już jest wieczór, a ona dalej gada...


Już nadeszła noc, a ta dalej gada...


Moja postać zasnęła, przez jej zanudzające gadanie 😴


Już jest północ, czy tam 1 rano, a ta dalej gada, i moją postać obudziła.


I postać idzie dalej spać.


Następnego dnia w SSO, po tym jak skończyła gadać, dostałam długo wyczekiwany
(w grze) prezent, który się prezentuje tak jak na obrazku powyżej.

Podsumowując:
Dostaje się 50 EXP za całe zadanie z tego poziomu reputacji, która jest ostatnia u niej.
Dostaje się też 55 Szylingów Jorvik, tą  reputacje się krócej robi niż poprzednią, oczywiście
to zależy czy ktoś regularnie ją robi.


PS:. Znowu mam brak zadań i reputacji do zrobienia 😭😭😭 !

Jak wam się podoba zadanie i nagroda u Jamie Olivetree z tego poziomu reputacji ?
Piszcie w komentarzach !


Komentarze

Popularne posty