Horse Adventure Tale Of Etria

Witam!
Dzisiaj pokażę wam gierkę, którą jak sami widzicie w tytule posta tak się nazywa.
Nie będę dużo o niej mówić bo każdy z was na pewno widział tą grę, na yt bo zrobiła się
popularna. Gram e nią od 04.02.1017r. Na początku gry zadania się łatwo robi, ale potem
trzeba trenować konia, a trenuje się go STRASZNIE DUŻO, tyle ile w SSO ale o 1000 % więcej!!!
Trenowanie konia trwa 90% zajęć w grze ! Dlatego lepiej kupić trenera, no ale to kosztuje, i trzeba
zarabiać na to by kupić trenera, który tylko o jeden punkt jednej umiejętności konia daje wyżej ;-;
No ale np:. koń ma 27 speed, a trzeba my miał 38 speed do zadania, ile to trwa, z zarabianiem i 
trenowaniem ??? WIELE CZASU !!! U mnie to trwa jakiś 3 tygodnie ;-;, ja i tak w szkole tylko w
to gram XD Dlatego to pobrałam, bo Horse Haven mi się trochę znudziło. No ale, oprócz tego
durnego okropnie długiego trenowania na 1 ZADANIE, to można se też brać udział w wyścigach
1 OSOBOWE SĄ TYLKO ! i zwiedzać se świat, oczywiście ten co ma się odblokowany !
Ceny w grze są z kosmosu, tym bardziej te z magicznymi końmi, co by mi pozwoliły do 
końca gry zrobić zadania, no ale 1 kosztuje 200 zł, a w LIMITOWEJ PRZECENIE 100 zł.
Normalne konie kosztują w przecenie do 10,20 zł. Można też uzbierać na konia, ale to kosztuje :/
NIE DA SIĘ UZBIERAĆ NA MAGICZNEGO KONIA !!!!!!!!!!!!!
I UWAGA do koni, każdy koń dzieli się na 4 grupy, i każdy koń jest np do wytrenowania na
max 25 speed, można mieć zadanie, które wymaga 26 speed wtedy trzeba kupić konia z
wyższej półki. No to tyle na ten temat gry , wiem skrytykowałam ją, bo mnie wkurzyła, że
nie jest w pełni darmowa .-. mogli by też tak zrobić jak zrobili z Alicia Online.
Etria, czyli ta gra jest w 60 % płatna, a im większe osiągnięcia masz tym trudniej się
zyje w grze, bo czeba harować na zadania !!!

A tak wygląda część gry :
Zdjęcia z gry wykonane/zrobione przez autora postu XD













W skrócie, taka podróbka gry SSO, no bo są druidzi, i Mroczni Jeźdźcy, i..... sami zobaczycie.

Komentarze

Popularne posty