Tajemnicze Obrazki #6 - Bo seria musi żyć !

Witam!
Około 4 tygodni temu był ostatnio post z tej seri, podczas "ewolucji" bloga,
znalazłam na bloga kilka fajnych obrazków ,które też się przydadzą na tą serie.
Będą tu obrazki o SSO i dla odmiany też o koniach !

Zapraszam do oglądania!



Galaxy horse, często był na blogu przy nazwie bloga, obecnie też jest tam.


Niebieskie SSO, początkowo pasowało na tło z 1 projektu na odmieniony blog



Koń, który był na wszystkich planach na tło nowego wyglądu blogu.
Ale mi się strasznie podoba, no popatrzcie tylko na te magiczne wzorki na jego ciele i te 
końcówki włosów z neonowym błękitem *-*
Po prostu, taki koń mi się marzy w SSO.  


"Godło" SSO, tez był na 1 planie na tło bloga.


Starshine, ile go osób kocha, mało dziwne, że doczekał się szybko takiego
rysunku z wyższej półki.


Meteor w pozycji latającej XD



I znowu jakiś Galaxy Horse, zawsze były te konie na projektach na tło bloga.



Galaxy Horse po raz 3 w poście XD


Motylkowy koń czy kosmiczny O.o nwm ale na pewno to i to patrząc po kolorystyce i 
elementach występujących . 


Galaxy Horse po raz 5 , jeśli uznamy tentego motylowego konia.


Galaxy Horse po raz 6 XD
Nwm czemu ale ten mi się najbardziej podoba .



Bonus:


Morze jest fajny, ale dla mnie jest, pokazuje taki tajemniczy mroczny obłok, 
 który się uformował w kształt jednorożca.


Komentarze

Popularne posty