Kiedy nowa teoria na blogu ?

Witam!
Zauważyłam ,że większość z Was wchodzi odrazu na zakładkę "Teorie Cadence Friendluck".
Obecnie są tam 2 teorie. Jak sami tam widzieliście pisze tam ,że są chronione prawami autorskimi, 
napisałam to bo nie chce by ktoś kopiował moje teorie bez mojej wiedzy i zezwolenia.Moje teorie są oryginalne i niepowtarzalne , to dlatego są rzadko. Staram się by nic się nie powtarzało w moich teoriach i żeby nic nie było podobnego lub tego samego co inni mają w swoich teoriach.  Na blogu jest seria podobna do teorii, ale jest to bardziej twierdzenie/rozwiązanie danego tajemniczego problemu w SSO lub myślenie co by było jak by , no nwm jak Wam to wytłumaczyć, bo jeśli chodzi o tłumaczenie o co chodzi to  mi słabo wychodzi :/, ale jeśli chodzi o opowiadanie, wymyślenie, lub stworzenie jakiejś wymyślonej przez mnie rzeczy to mi bardzo wychodzi. Seria podobna do teorii nazywa się The Stellar Fantasy, czyli z ang. znaczy Gwiezdna Fantazja, nazwałam to tak bo czasem pisze tam o rzeczach np:. czy pegazy istnieją w grze. W 1 poście tej seri napisałam o nim że są takie niby pegazy dzięki bugom i niewidzialnym podłogą .Nwm czy ta seria ma sens ale to od Was zależy czy będzie dalej pisana na blogu. No więc wracając do nowych teorii . Będą ale w swoim czasie, mam ich dużo w zeszycie no ale muszę poszukać w necie czy ktoś już wpadł na ten pomysł na tą samą, albo podobną teorie. 

Jeśli coś chcecie jeszcze wiedzieć na temat moich teorii piszcie w komentarzach !


PS:. Cieszyłam bym się jak by w końcu ktoś inny napisał komentarz na blogu, niż tylko ja i Con.

Komentarze

Popularne posty