Końskie Tapety #5 - Świat koni

Witam!
Miałam nazwać tą serie "Tapety z życia wzięte" no ale nie pasowało,
no bo są to tapety z końmi z realu (no niektóre nakładane, lub robione w paint)
więc nazywałam tak. Długo się nie pojawiała seria, no bo jest mało obrazków z SSO!
No dla mnie mało fajnych, tak fajnych i ładnych by dać na bloga, ale mogę też wasze
dzieła SSO-wskie i AO-wskie tu wstawić, wystarczy tylko napisać próźbe w komentarzu.
No więc wracając do tapet.


No to jest koń fantastyczny, ale po za SSO i AO


tapeta z gazety w siodle. Ta tapeta jest jedna z moich ulubionych.


Tapeta konia fryzyjskiego z gazety w siodle


Morze to nie jest tapeta, ale Con mi znalazła taki obrazek.


Konie na tle zachodu słońca.


Ten ponury krajobraz, sprawia wrażenie utraconej nadzeji, uwiezionego konia na 
bezludnej wyspie, i jak widać to na iglastym drzewu jest zima.
Samotność, chłód, i bycie uwiezionym spotkało konia, czy morze być jeszcze gorzej ?
Mimo tego mojego nietypowego ponurego opisu tapeta mi się bardzo podoba, kolorystyka
"współpracuje ze sobą" tworząc ciekawą tapetę.


Tapeta konia fryzyjskiego


Tapeta z mrocznym jeźdźcem  


Wyczuwam pożar O.o


Ta tapeta też jest jedną z moich ulubionych.


Koń z piasku


Tapeta z pegazem 


Piękna tapeta, pienkne wykonanie ! 


Tapeta z jednorożcem 


Tapeta z skłóconymi konnmi XD


Tapeta z pegazem na tle wodospadu


Tapeta z pegazem


Tapeta z mrocznymi konnmi


Znowu tapeta z pegazem 


tapeta z ognistym koniem


Tapeta z koniem








Bonus :



Dla odmiany tapeta z smokiem.











Nie robię zbyt dużych opisów bo nie mam czasu ;-;
Zrobiłam duży opis tylko przy jednej tapecie.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty