SSO - Nowe zadania? [Spoilery]

Witam!
Z tego co ostatnio zauważyłam, moje posty na temat przyszłych
aktualizacji mają dużo wyświetleń, a to oznacza że tak jak ja
lubicie grzebać po internecie w poszukiwaniu nowych informacji
o tym co dodadzą w przyszłych aktualizacjach.
Zapraszam do czytania,ale ostrzegam spoilery!


Pewnie myślicie po obrazku że coś z fabuła będzie,
ale niestety nie będzie, a obrazek ten jest dla zmyłki xD

Znalazłam jakiś czas temu Niemiecą youtoberke Ruin Princess,
która co jakiś czas daje filmiki o plikach które doszły do gry.
Pliki te są zupełnie nowe i zdradzają o czym będą przyszłe
aktualizacje w grze. 
Na końcu postu dam linka do jej filmiku,
ale teraz przejdźmy do tej najciekawszej części posta
czyli nazwy tych plików, które przetłumaczyłam tu na język polski
byście mogli bardziej zrozumieć od czego są.

Nowe pliki:
- UrbanHawkDog (rasa psa, którą już jest w grze)
- Nowe pliki postaci Anwir
- Nowe pliki postaci Carl
- Plik png pokazujący zielonookiego Nightdust'a 
- Plik png pokazujący tajemniczego niebieskiego konia
- Plik z wyścigiem u Maduson
- Plik psa rasy Terrer
- Plik z portem
- Plik z Leonardos
- Plik z rynkiem starego miasta
- Plik z południowym koniem
- Plik z miejskim jastrzębiem 
- Pliki z polem kwiatów
- Pliki "etapy Pergala"
- Pliki z stołem Deco 
- Plik pochodnia

Wszystkie pliki oznaczają że to będzie zadanie z PPK, a dokładniej
z ratowaniem tamtejszych dzikich kuców.
Prawdopodobnie pojawi się w aktualizacji to zadanie już za tydzień lub
za dwa tygodnie, ale na pewno już w tym miesiącu.
Według mnie po samych nazwach plikach i dwóch obrazkach widać
że będzie się działo, i to dużo, na pewno więcej niż w 
zadaniu z tego tygodnia, gdzie tylko trzeba było znaleźć obroże psa Jojo,
która była zaznaczona na mapie i tyle xD
Najbardziej mnie ciekawi ten niebieski koń, czy to Nightdust po
tajemniczej przemianie, albo może jakiś nowy koń.

Podobny koń do tego z obrazka z plików, a może taki sam?




Link do filmu z tymi informacjami --> https://www.youtube.com/watch?v=Nl__FTCm6IA





Komentarze

  1. Bardzo ciekawe posty i ładny blog. Zapraszam również do siebie starstableonline-archwill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty