Końskie Tapety #11 - "Westernowy koń"

Witam!
Dzisiaj przygotowałam dla Was posta związany z tapetami, 
nie będę się w nim rozpisywać dużo, ale za to będzie dużo różnych 
zdjęć, obrazków i itp wykonanych i znalezionych przez mnie.
Tematyką tego postu są (jak widać po tytule postu) Westernowe Konie
czyli np:. konie rasy Morgan. 
Dla ciekawych jak wygląda rasa i jaką ma historie wstawię
A teraz zapraszam do oglądania 💜










W zdjęciach zrobionych przez mnie, czyli te takie prosto z SSO, jest mój
nowy koń WildTornado, który jest z rasy Morgan, głownie to on miał być tylko
w poście, ale postanowiłam że urozmaicę go.

Bonus:

Idealnie uchwycony moment xD

I to tyle w dzisiejszym poście, wiem krótki i zabardzo się w nim
nie rozpisywałam, robiłam go na szybko niestety, ale mam mało wolnego
czasu od 2 tygodni, dlatego że uczę się do jutrzejszych egzaminów.
Trzymajcie za mnie kciuki 💙

I oczywiście napiszcie w komentarzach czy Wam
 jakiś obrazek spodobał się szczególnie ❤️

PS:.Przypominam niewiedzącym żeby pobrać obrazek trzeba
kliknąć lewym przyciskiem myszki na zdjęcie, i wybrać "Zapisz grafikę jako..."
lub "Otwórz grafikę w nowej karcie" i tam kliknąć dopiero "Zapisz grafikę jako...".
Lepiej zrobić tą drugą opcją w celu lepszej jakości obrazka.


Komentarze

Popularne posty