Koń Północnoszwedzki

Witam!
Dzisiaj do gry zawitały odnowione Szwedy.
Kupiłam jednego z nich, i odrazu mówię Wam, że jest przepiękny 💜
A prezentuje się tak:


Nowy w stajni nazywa się ТемнаяРубин (z rus. Ciemny Rubin), kupiłam go w FP,
ma bardzo nietypową maść łączoną gniadą ciemna z jasną i do tego odrobina
maści jabłkowatej. Jego stęp jest żywy, dla mnie trochę przypomina kłus.
A jego kolejne chody są zwykłe podobne do chodów Connemara więc nie ma co
o nich dalej mówić.


Dembuje, stając na tylnych nogach, nie unosi się wysoko, a przednie
kończyny unaszą ma wysokość łopatek. Po dębowaniu przednie kończyny
stawia na ziemie dając przy tym głośny dźwięk kładzenia kopyt.
Mało jaki koń tak dembuje w SSO większość
unaszą się bardzo wysoko. 


Przy nagłym zatrzymaniu w rozpędzie ugina tylne kończyny nisko a przednie
 prostuje na kąt 90 stopni. Z tego co zauważyłam zatrzymuje się najszybciej od innych koni,
ale jego zatrzymywanie się jest podobne do Quater Horse.

Moja ocena odnowionej rasy to 9/10

Myślałam że odnowione Szwedy będą tylko poprawione w wyglądzie i
otrzymają nową animacje, ale jednak nie stało się tak.
W porównaniu do np. odnowionych Arabów ich włosy są takie jakby przyklejone
do szyji, a Szwedy nie mają tego. Ich grzywa bardzo realistycznie jest 
z animacja dana, co sprawia że wyglądają idealnie. Ich sierść jest widoczna wkąńcu
są to konie zimnokrwiste więc powinny mieć to widoczne, ale u nie każdego
konia tak nie jest np Hafingry. Każda ich nowa maść ma urozmaicenia, 
nie są jak by wylano na nich kolor jak u niektórych Walijczyków jest.

W skrócie z każdą nowszą rasą konie w SSO są coraz bardziej lepsze i
bardziej realistyczniejsze, choć zdarzył się taki przypadek jak Hanowery, które były
wygładzonymi Anglikami z inną grzywą.


Komentarze

Popularne posty