Reszta gwiazdek w Mistfall i nowy koń

Witam!
W aktualizacji  w tym tygodniu co była można było
 zdobyć dwie ostatnie gwiazdki w Mistfall.
Obie znajdowały się w wcześniej niedostępnym miejscu w Mistfall.
Dokładnej o tej aktualizacji opowie jedna z pozostałych redaktorów na blogu.
Ale wracając do nowo dostępnych gwiazdek, wcześniej można było je zdobyć przez
buga, który aktualnie nie jest chyba potrzebny, chyba że komuś nie chce się robić reputacji w
Mistfall. Ale od tej środy są dostępne, i pokażę Wam na filmiku jak je zdobyć:


Na filmiku są też pokazane inne gwiazdki, w tym też skomplikowane do zdobycia, ale są
też w tym nowo udostępnione gwiazdki do zdobycia.


Tak dla ciekawostki Wam powiem że ci co zdobywali gwiazdki te przed premierą ich 
udostępnienia, to mają tak że od aktualizacji co była mają tam dalej gwiazdę zdobytą przez
buga, ale nie da się ją ponownie zdobyć, wiem to bo tak ja mam XD


Dla przykładu obrazek powyżej, nakarmiłam ryby, które powinny dać mi w nagrodę
gwiazdkę, ale z nie chcą ją dać, by zdobyłam ją wcześniej, mimo że tam dalej jest inna ale
zbugowana. Wiem trochę chyba namieszałam Wam w tych zdaniach, ale nie wiem jak to
inaczej to wytłumaczyć.


W zeszłym tygodniu kupiłam nowego konia, którego nazwałam
 веснаяя торнадо (z rus. Wiosenne Tornado).
Jest z rasy kuc Connemara, i ma maść siwą w hereczkę 
(jak by ktoś nie wiedział co to za maść to tu link [KLIK] znajdziecie na tej stronie tą maść)

No i to tyle na dziś, podzielcie się swoimi komentarzami na temat tego postu, i
powiecie czy też robiliście tak że macie zbugowaną gwiazdę.


Komentarze

Popularne posty