Teoria o Erni, czyli dziewczynie która jest wszystkim

Witam!
Dzisiaj przedstawię Wam nową moją teorię, która jest nietypowa, i takiej nie znajdziecie nigdzie,
bo jest o tajemniczej postaci, która zrodziła się z bugu, i jest wszystkim, dosłowkie
jest wszystkim, ma wszystko na sobie i itp, wiem że to może brzmi bez sensu
ale ta tajemnicza postać może i jest zwykłym bugiem ale dlaczego
tak często się pojawia ? Skoro to bug to może być usunięta raz i już nie powrócić.
A o tym dlaczego tak jest dowiecie się w tej teorii.


Dziewczyna pokazana powyżej to właśnie ta osoba o której poświęcony jest ten post,
nazwałam ją Ernia, nie wiem czemu ale to pierwsze słowo jakie przyszło mi do głowy jak ją nazwać,
w końcu jakoś musi się nazywać.
Początkowo mogliście myśleć że to zwykły bug, ale dlaczego Erni się pojawia tak często ?
Pojawiła się w 3 miejscach z tego co pamiętam od zaczęcia grania w SSO, jak na bug to dziwnie
jest to że ona ciągle powraca.
Ten bug pojawił się na początku robienia Mistfall kilka miesięcy temu, ta postać była w 
Alex, która była podpisana Test_Charakter. Pojawiła się też w tym tygodniu w 
Świątecznym Miasteczku, w Jaskini Życzeń, a co najdziwniejsze kiedyś wchodząc
na konto była na miejscu naszej postaci, pamiętam to dalej, i pamiętam jak znaj mówiły
mi to że też tak miały na chwile, a znikło przy ponownym zalogowaniu. Możecie to
dziwne coś znaleźć na youtube.
Kto to może być ? I dlaczego wciąż nie znikło ?
Być może to tajny wirus w SSO, który chce zawładnąć naszym kontem, co tłumaczy
że Erni zastąpiła przez chwilę naszą postać, być może ukrywa się w cieniu i czeka
na odpowiedni moment, może została stworzona przez jakaś osobę w SSO która
została bez powodu usunąć i zrobił tak by nie dało się tego "buga" usunąć, ale 
to tylko moja teoria, kto wie czym tak naprawdę może być ta postać.

A Wy jak myślicie ?
Kim jest ta postać ?
Zwykłym bugiem czy tajnym wirusem ?
Piszcie w komentarzach !


Komentarze

  1. Przyznam ta "zbugowana" postać jest straszna, a jednoczeście tajemnicza i fascynująca.
    Sama miałam do czynienia z 'Ernią' parę razy w ciągu prawie dwóch lat, widziałam ją około 5-6 razy, 2 razy była moją postacią, 1 mojej BFF postacią, potem pod Alex, następnie w jaskini na Jarmarku Świątecznym i chyba tyle, ale chyba o czymś zapomniałam :/
    Pozdrawiam ponownie dzisiaj! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty