Nowy koń!

Witam!
Miałam tego konia kupić, w swoje urodziny, ale kupiłam wcześniej na urodziny SSO,
bo są wyścigi urodzinowe co dają dużo PD. Nowy koń nazywa się 
Bravewarror (z ang. Odważny Wojownik), jest to koń rasy Tinker.
Maść tego konia dodali 2 lipca 2014, kupiłam tego konia, bo na moje urodziny 
(dokładniej w tygodniu co były moje urodziny), dodali konie tej budowy, ale dokładniej
inne  konia tego kupiłam, ponieważ dodali konia na moje urodziny, wiem że inny
to był koń ale ten sam model konia co kupiłam.
Więc, przechodząc do konia a nie jego powodu do kupywania, które pewnie
namieszałam w tym poście bo nie wiedziałam jak to sformułować XD
Koń wygląda tak:


Myślałam by zrobić z nim scene w Kotlinie Strażników, ale nie będzie go za bardzo widać, bo tam
jest duża mgła. No to chyba tyle na temat tego konia nowego.

Podoba Wam się mój nowy koń ?
Piszcie w komentarzach !


Komentarze

Popularne posty