Komiksy na blogu o Starshine Legacy i Akademia Gwiazd po polsku - ZAPOWIEDŹ

Witam!
Znalazłam w internecie komiksy :D
Niestety nie mam czasu je wstawić :/ No bo nie mogę o tak poprostu
wrzucić, musi być w kolejności a to trochę potrwa, niestety nie mam aż
tyle czasu przez naukę (Wkąńcu to 2 gimnazjum), więc postanowiłam, że co tydzień w 
sobotę (albo częściej) będę robiła post i wstawią CAŁY PEŁNY KOMIKS związany z jedną
częścią (Starshine Legacy jest podzielony na 2 części, tak samo Akademia Gwiazd).
Dzisiaj dam wam do zobaczenia okładek tych komiksów.





 Wszystkie te komiksy są zrobione przez firmę SSO.
Komiksy są sprzed 5/4 lat. Nie czytałam ich jeszcze, więc nie będę się
lepiej wypowiadała na ich temat. 

Proszę o cierpliwość  <3
Postaram się wstawić komiks pierwszy dać w sobotę lub wcześniej, jeśli mi szkoła pozwoli ;-;
Przepraszam jak bym się nie wyrobiła na wyznaczony max termin czyli sobotę ;-;
Pierwszy komiks możecie się spodziewać w tym tygodniu, 2 w następnym i itp.


Komentarze

Popularne posty