Tajemnicze obrazki #4

 Witam!
To już 4 post z tej seri ,wiem nie robię go co tydzień ,ale się staram .
Ta seria nie jest regularnie z powodu braku nowych obrazków !
Ten post jest poświęcony obrazkom zrobionych przez graczy SSO czyli fanartki tak to nazywam.
No to do oglądania .


Na dole na obrazku jest podpis artysty ,znajdźcie ich na deviantart-cie .


Taki tam koniowaty zombie. 


Pegaz ,jest o nim post czy istnieją w SSO z nowej seri The Stellar Fantasy. 


Znowu jednorożec .




I horse galaxy , jest na blogu jako tło





To chyba już było kiedyś.


Fryz mojego autorstwa zdjęcie ,trochę nie na temat postu




Bonus:


Początkowo miałam dać to zdjęcie jako obraz tytułowy bloga albo tło bloga ale jednak nie dałam ,bo według mnie nie pasuje .









No to to tyle ,wiem mało obrazków bo nie za bardzo mam nowe ,ale jak uzbiera mi się z od 5 do 10 to znowu będzie post tej seri .






Komentarze

Popularne posty