Tajemnicze Obrazki #3 Edycja Specialna

Witam!
Dzisiaj dam wam w premii jeszcze raz jeden post z tej seri ,obrazki samodzielnie wykonywane !
Niektóre z czasów nudnych początków w SSO ,no morze nie aż takich nudnych czasów XD
Ale na pewno są to z 13 lvl .
Miłego oglądania !



Zdjęcie z Tin-Canem


Weszłam na kontener DC XD


Gadający quń 


Panorama PPK 


Tin-Can znowu


Znowu ten kuc


I ja na kucu w zabawie DK


takie tam zdjęcia z Eponi
PS:. Tak wiem buga robiała XP

















Znaleziony kamień aktywny 


Bug na łopatę i siano XD





Pieseł XD


Śpiący niedźwiedź mimo to że było wtedy lato 


I znowu bug robiłam by tam wejść ,wejść tam gdzie nie mogę XD









Prom


Wilk


Ukryta postać


panorama wyspy Jorvik


Im can fly....!


Nawet fajna tapeta z tego jest XD


kamyki Aideen


kamyki Aideen


Wojna z rybą XD


Wygrałam wojnę :D XD


Zgadnijcie na jakim promie DC jestem 


Aideen krąg


Szczelina Pandorii




Mój koń w pułapce w zadaniu 


GÓRY JORA ! :DDDDDD
Wiem znowu buga robiłam XP


Ale i tak to jest część ich


Fajne jezioro ,zapomniałam zrobić zdjęcie takiej babki tam ;-;


WYSPA KONI ! ODKRYCIE ! (PS:. prawdopodobnie teraz nie istnieje XP)


Wulkan B)


Bug na grzywę konia 
PS:. Ten gracz jest youtoberką i na swoim kanale pokazuje jak go zrobić
a kanał brzmi tak samo jak jej nick w grze








latający Fryz przyszłości XD


Mustang z Dzikiej Zielonej Doliny


Mustang pasący się 


I wierzgający mustang 


I zdjęcie z hallowenu



To jest część zdjęć które mam ,resztę pokaże w innych postach ten edycji .




Komentarze

Popularne posty